ANS SEJLKLUB

CHAT FORUM

Tak fordi du besøger vort forum. Forum kan benyttes ved at klikke på den blå knap og er åben for alle som har noget på hjertet. Administrator forbeholder sig ret til at slette indlæg/diskutioner som kan virke personligt stødende og ikke overholder klubbens etiske regler om god opførsel & orden.

Skrevet af per a, d. 20-12-2015

Glædelig jul og godt nytår til jer alle her fra Iben og Per, T 135 lærken.

Skrevet af per a, d. 09-10-2015

Vi har haft en kanon sensommer, måske bedre end juli måned i år.
Der er et stykke tid til forår, men lad os nyde de gode stunder der kommer også i vinter.
Vi ses til standerstrygning lørdag 10 oktober klokken 14 00 til kaffe og kage.

Skrevet af per a, d. 04-10-2015

Lørdag 4 oktober var der åben fiske konkurrence på søen. Tak til arrangørerne og øvrige hjælpere, der gjorde det godt. Vejret var kanon med 18 grader, vindstille og en utrolig flot Tange Sø. Der blev fanget gedder længde over en meter (ikke mellem øjnene). Næste år bliver det formentlig igen i maj måned.

Skrevet af per a, d. 21-10-2015

Så har vi haft mulighed for fælles ophalerdag. T 135 lærken er taget op og ved at blive rengjort for vinteropbevaring, så den bliver klar til det forår, vi alle venter på. Vi ses til nogle hyggelige timer i vintersæsonen med sejlersnak.

@andersen.mail.dk

Vi glæder os til forårets komme.

Marts måned 2016

der smuttede gedden på 2 meter

Skrevet af per, a, d. 08-12-2015

Nu går vi snart mod lysere tider, og sejlersæsonen nærmer sig.
Ud over at besøge klubhuset og havnen er der også mulighed for at besøge internettet. På Facebook kan jeg anbefale gruppen Tursejlads motorbåd, og gruppen Tursejlads og sejlsport, samt gruppen Bådrenovering - råd, hjælp og tips.
Der er andres oplevelser, tips og råd om sejlads sejlbåde og motorbåde.

Skrevet af Christian Sekretær, d. 01-10-2015

Tænk lige på den dato vi har.
Lørdag og Søndag er der 4 sekundmeter og op til 19 grader.

christian2504

@jubii.dk

Det er det ægæiskehav og samos i baggrunden blå himmel og 35 grader

Skrevet af Basse, d. 26-09-2015

Lige et billede af udsigt fra huset i tyrkiet
mange hilsner til alle fra Helle og Basse
PS når jeg har fisket sender jeg et par billeder

@hotmail.com

basseogsmut

Skrevet af per a, d. 12-09-2015

Så er sensommeren over os. vi håber på en Indian summer, så nyd de gode dage og aftener, når de er der, også midt i ugen. Vi ses.
Vi ses også til fiskekonkurrence 03 10 kl 04 00 til 16 00. Standerstrygning nærmer sig den 10 oktober kl 14 00.

Minder fra vaskepladsen

Svendborg Lystbådehavn

Skrevet af per a, d. 26-09-2015

Den savnede kajak fra Tour de Guden å er fundet af Christian, og ejeren er glad. Det var også det hårdeste vejr ved Tour de Gudenå på Tange Sø i over 25 år. Husk fiskekonkurrence lørdag 03 10 2015 fra kl 04 00. Standerstrygning 10 oktober 14 00, En eventuel fælles ophalerdag nærmer sig.

Skrevet af per andersen, d. 02-09-2015

Det bliver spændende på lørdag 05 09 2015, hvor en del af Tour de gudenå feltet starter fra Ans Søbred klokken 11 00. Kom og se med, der bliver nok meget trængsel ved ophalerstedet fra ca 10 00 til 11 30.
Dem der starter fra Silkeborg 10 00 kommer nok i søen ca 12 30.

Skrevet af per andersen, d. 21-08-2015

Sikken en sensommer vi har fået. Det er kanonvejr til en tur på søen. Vi ses.
Husk, at lørdag den 5. september er det Tour de gudenå, hvor vi skal sejle sikkerhedssejlads på Tange Sø.

Per.kusk

Skrevet af per andersen , d. 16-08-2015

Tak for en dejlig dag ved Tange Sø til Folk Festival. Solbåden var ude at sejle med mange gæster fra sin plads i Ans Marina.
Fredag den 28 august kommer vores Tange Sø venner fra Gjern Natur på besøg for at sejle fra klokken 18 00

Skrevet af per a, d. 06-09-2015

Det var en spændende dag til Tour de Gudenå med megen blæst. Der var meget mere at se til end sædvanligt. Den savnede roer dukkede hurtigt op. Hans kajak mangler fortsat, så fortøjer den og giv besked, hvis I finder den. Han har tlf 26924617

Hvad vej er Randers?

Fuld fart fra Silkeborg

Fra en tur på det Sydfynske Ø hav

En dejlig tur med mange medsejlere

Skrevet af per andersen, d. 12-08-2015

I dag var jeg ude at sejle med solcelledrevet båd og 7 gæster.
Ved bøjen ved "Gården" så vi fra ca 50 meters afstand en hvidhovedet havørn blive jagtet af 1 meget mindre måge.
Det var en oplevelse, ud over vindmøllerne i horisonten, og vandkraftværket ved siden af.
På vejen hjem så vi "den lille havfrue" efter at have besøgt Paradiset/lagunen og den lille sø.
For os alle en dejlig oplevelse.

Skrevet af per a, d. 08-08-2015

Jeg glæder mig allerede til Folk Festival den 15 august med glad musik, glade mennesker og godt vejr.
Vær opmærksom på at ophalerstedet (og derfor optagning eller isætning af både) ikke kan bruges denne dag.
Vejen er spærret fra 09 00 og jernbanevognen aflåst.

Mit tidligere skib Lærken af Hanstholm