CHAT FORUM

Tak fordi du besøger vort forum. Forum kan benyttes ved at klikke på den blå knap og er åben for alle som har noget på hjertet. Administrator forbeholder sig ret til at slette indlæg/diskutioner som kan virke personligt stødende og ikke overholder klubbens etiske regler om god opførsel & orden.
Skrevet af jeanette, d. 31-07-2021
hej jeg skal giftes den 2/7 2022 ved åen i Tvílum kirke kl 14. Er der nogle der vil hjælpe med at sejle mig og min far til bådbroen hvor ceremonien vil foregå. hvis i har lyst til at hjælpe mig er mit tlf 31258915.
mvh jeanette
Skrevet af Karen Mogensen, d. 11-07-2021
Hej kære medlemmer .
Vi er så heldig at have et udhængsskab hvor vi fortæller når vi er ude for at sejle. Det lader til at 99% er total ligeglad med denne , for det meste oplever vi at der ingen numre er flyttet ud og samtidig har vi været udsat for at porten har været lukket når vi skal i havn igen . Tag lige at overholde de regler vi har, det er møg træls .
Sommerhilsner fra Karen og Per
Skrevet af Karsten Lindberg, d. 25-04-2021
Hvis jeg ønsker medlemskab til anvendelse af slæbested og sejlads i jolle med el-motor på Tange sø - hvilket medlemskab skal der så til A, B, C eller D?
Jeg har p.t. bådnummer til sejlads på Gudenå-systemet, men ønsker også mulighed for sejlads på Tange Sø.
Skrevet af lilli petersen, d. 15-02-2020

Det er ikke mange som benytter dette forum. Hvorfor mon?
Nå, det er også første gang jeg er herinde, tror jeg?
2 gode og veltilrettelagte arrangementer her i 2020.
Tak for lækker, lækker skipperlabskovs og lige så lækkert gule ærte med hele svineriet til. og ikke at forglemme den herlige Gullaschsuppe. Namme nam.
Oveni hatten får man så nogle sjove timer sammen med festlige mennesker.
Tak for det alt sammen.
Skrevet af Margaret Skovsen, d. 24-08-2019
Tak for endnu en flot sejltur for vore medlemmer. Som altid er I friske på at stille op med mange skippere og både og mange sjove historier undervejs.

Vi glæder os allerede til at komme igen næste år.
Mange hilsner til alle.

Gjern Natur
Margaret
Hjemmeside:
Skrevet af Kristian Graugaard, d. 23-10-2018
Til medlemmer i ASK - som har været medvirkende til at jeg ved Standerstrygningen modtog en velassorteret Købmandskurv, som for hver gang jeg "dykker" ned i den bliver mere og mere overrasket over indholdet!
Så tak for den, men husk på jeg ikke er alene om det flotte resultat, som vi indtil nu, har opnået.
Stor tak til alle, som nu i 7-8 måneder er mødt frem.
Husk også, at Ans Sejlklub ikke er mere end det medlemmerne gør den til.
Så lad os værne om klubben
Skrevet af Christian, d. 30-09-2018
Jeg synes vi skylder en kæmpe stor tak til alle der gør så meget i klubben med ny toiletbygning.
Skrevet af Preben, d. 02-03-2018
Rens-Vask-Imprægnering af Bådkalecher.

Vi har kontakt med firma fra Silkeborg, som udfører dette.

Pris pr. Kg. Kr. 275,00
Minus rabat på 15%, hvis vi er flere.

De kan ydermere reparere syninger, lynlåse mm.
Selvfølgelig mod betaling.

Interesseret-------så skriv dig på listen i klubben, eller mail senest 18-03-18.
Skrevet af Alex, d. 17-02-2018
Kan vi stille et hold glade sejlere til operation ren by 👍 Se link .

Skrevet af Per Andersen , d. 22-12-2017
Julehilsen til jer alle fra besætningen på Lærken. Du, familie og venner ønskes en glædelig jul og et godt nytår. Vi ser frem til mange gode oplevelser også i det nye år. Iben og Per
Skrevet af Per a, d. 24-10-2017
Hej Alle
Så skal det gode skib Lærken sættes op på land. Det bliver så fugtigt inde i båden, og risikoen for tyveri vokser, efterhånden, som de mørke nætter er over os.
Skrevet af Per a, d. 03-08-2017
Så har Lærken og besætning været på vores årlige sommertogt til fjerne kyster. I år har vi været næsten 2 uger på en afslappende ferie i den sydlige Limfjord. Vi har haft mest godt vejr med et par dages sol i hver havn, og en efterfølgende dag med regn og blæst. Vi har derfor sejlet, når det var godt vejr, mest vindstille. Vi har nydt hyggen i Glyngøre og Jegindø, storby hygge i struer med butikker, marineshop og jernbanemuseum. Dernæst hyggelige Lidenlund (Lemvig) blandt andet med togtur Bjergbanen og Grisen LTV Lemvig Thyborøn. Derefter hygge i Doverodde og næst marken i Vildsund, bl a med Lars Lilholt koncert. Dertil en masse hygge med andre sejlere, både motor og for sejl. Set en masse sæler og nydt god mad. Sejlet 80 sømil og brugt 40 liter diesel. Fortsat god sommer. Vi ses ved Tange Sø, og måske til sommertogt 2018. sejlerhilsen Iben og Per
Skrevet af per a, d. 02-07-2017
Sommerfest 1 juli 2017 Tak til alle for en hyggelig aften, med rigtig god mad fra Ans Kro, hygge og musik, samt dans. Hilsen Iben og Per A
Skrevet af Kristian Graugaard, d. 03-03-2017
Til orientering:
Jeg har den 02.03.2017 afholdt et møde med 2 repræsentanter fra Silkeborg kommune. Det var et konstruktivt møde, og det viser sig, at de uoverensstemmelser der har været, er delvist berettiget.
Vi skal nu i bestyrelsen få afklaringer på de punkter der er tale om;
- de indsendte tegninger
- den gamle del af klubhuset/den nye del
- regulativer ifbm. indretning af det nye
- f.eks. branddøre / dørbredder /
ramper v døre / evnt. handicaptoilet
Vi har to byggesager til behandling;
Tag over terrasse og klubhus. For begges vedkommende ser det lyst ud. Når vi har indsendt de nye oplysninger, skal sagen dog i nabohøring i 4 uger. Men der er ikke indvendinger (tilsyneladende) for dispensation fra landzone og kystline.
mvh
Kristian
Skrevet af per andersen, d. 18-12-2016
I ønskes alle en god jul og et godt nytår til Jer og Jeres familie samt venner.
Tak for mange gode oplevelser i det gamle år, og med ønske om mange gode oplevelser på og ved vandet og Tange Sø. Sejlerhilsen Iben og Per